zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zweinstein

Hoge School Voor Hekserij En Hocus Pocus
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bibliotheek

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Leerkracht
Albus Perkamentus


Aantal berichten : 69
Ouders : Sakumo Perkamentus,Womsera Dimiling
Registration date : 17-02-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:36 pm

Bibliotheek Bibliotheek
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein.catsboard.com
Hermelien Griffel
4e jaars
Hermelien Griffel


Aantal berichten : 38
Ouders : Omgekomen ik ben opgevoed door Dreuzels
Registration date : 19-02-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:38 pm

Hermelien liep met een boek onder haar arm geklemd de bieb in. Ze leverde het boek in en ging in een boekenkast zoeken naar een ander ''gevaarlijk spreuken boek voor Verweer tegen zwarte kunsten''.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:39 pm

Luna kwam de bieb binnen ze pakte een boek over fabeldieren en ging op een bankje zitten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:51 pm

Idun zat naast haar, met zijn boek over draken voor hem. Hij merkte haar niet meteen op, maar toen hij haar had gezien wierp hij steeds een steelse blik op haar. Hij keek naar het boek dat ze in haar handen had. "Fabeldieren hè?" Zei hij in een poging een gesprek te beginnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:53 pm

''ja inderdaad ik vindt fabeldieren leuk. en jij bent toch nieuw?'' zei ze rustig maar aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:54 pm

"Ja Smile " idun glimlachte en bekeek de titel van het boek. "Waar gaat het boek speciaal over?" Vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:56 pm

''over een hipogrief net zoals scheurbek de hipogrief van hagrid'' zei ze. ''en hoe heet jij?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:57 pm

"Idun Langerthorn, jij?" Vroeg hij terwijl hij zijn enorme hand uitstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 8:59 pm

Luna schudde de hand. ''ik heet Luna leeflang en op welke afdeling zit je? zit je soms bij zwadderich ik zag je bij draco lopen'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:01 pm

"Ja Zwadderich, de zilveren slang hè Smile " Hij wees op de afbeelding van de slang op zijn schooluniform. "Ik mag Draco wel, maar hij mag jou en Harry potter+vrienden duidelijk niet, en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind..." Zuchtte hij. Hij keek even naar de hand van Luna. "Je hebt mooie handen." Zei hij zonder te blozen, ook al voelde hij zich een sukkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:02 pm

''eh dankje tja ik ben ook niet echt gek op zwadderaars vooral om draco en zijn vrienden, maar jij bent nog niet zo erg'' zei ze en klapte haar boek dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:03 pm

"Nu is het mijn beurt 'dankje' te zeggen Smile " Idun boog beleefd zijn hoofd en keek haar vragend aan. "Ga je ergens heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:09 pm

''neej ik deed alvast mijn boek dicht ik heb hem al uit dus.'' zei ze waarna ze opstond en naar de boeken kast toe liep om een nieuw boek te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:10 pm

"O, okeey Razz " Idun sloeg zichzelf zo snel mogelijk voor zn kop, zodat Luna het niet zag, en las door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:14 pm

Luna pakte een nieuw boek over de feniks en ging weer op de bank zitten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:17 pm

Idun legde zijn boek over draken op tafel en trok zijn lange veer uit zijn jaszak. Hij ebgon op een lang stuk perkament te schrijven, en tekende er een enorme tekening van een Schotse Zwartstaart bij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:20 pm

'' jij kan mooi schrijven en tekenen zeg'' zei Luna en keer erna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:22 pm

"Was altijd al een sterke kant van me Smile " Idun glimlachte zenuwachtig naar haar en tekende de details verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:23 pm

Luna glimlachtte terug en begon verder te lezen in haar boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:26 pm

"ik maak een scriptie.." Zei Idun afwezig. hij ahd niet gezien dat ze an het lezen was en tekende rustig door. "over engelse draken.." Hij rolde de rol verder uit en liet de tekening aan Luna zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:28 pm

''wow mooi zeg'' zei Luna en glimlachtte. Ze liep weer naar de boeken kast en zocht een nieuw boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:29 pm

"jij leest ook snel?!" Lachte idun, hij pakte zijn monsterlijke monsterboek en sloeg het open. Hij vergat het te aaien dus ging het boek achter Idun aan, die panisch rondjes rende, maar al snel rictusempra uitsprak over het boek. "Zo, dat hebben we óók weeer gehad Razz " L:achte hij hijgend..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:32 pm

Luna lachtte.''ja ik kan nog al snel lezen, maar ik ga denk ik maar weer'' zei ze en stopte het boek terug in de kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idun Langerthorn
Leerkracht
Idun Langerthorn


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 29
Registration date : 05-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:34 pm

"Jammer.." Zuchte Idun teleurgesteld. Hij sloeg het boek na een paar pagina's dicht, en schreef een laatste ding op, waarna hij zijn spullen inpakte. "Tot morgen?" Vroeg hij vragend. Hij hoopte haar snel weer te zien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Leeflang
4e jaars
Luna Leeflang


Aantal berichten : 107
Leeftijd : 29
Registration date : 01-03-08

Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitimewo maa 05, 2008 9:34 pm

''ja tot morgen meschien'' zei ze en liep de bieb uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek   Bibliotheek Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bibliotheek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
zweinstein :: Bibliotheek-
Ga naar: