zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zweinstein

Hoge School Voor Hekserij En Hocus Pocus

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Harry Potter en de steen der wijzen TM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Leerkracht
Albus Perkamentus

Aantal berichten : 69
Ouders : Sakumo Perkamentus,Womsera Dimiling
Registration date : 17-02-08

Harry Potter en de steen der wijzen TM Empty
BerichtOnderwerp: Harry Potter en de steen der wijzen TM   Harry Potter en de steen der wijzen TM Icon_minitimewo feb 20, 2008 3:14 pm

Hier het verhaal van Harry Potter en de Steen der wijzen.

DEEL 1: Dirks Verjaardag.

Harry sliep in een klein kastje onder de trap. Tante Petunia kopte op het deurtje. ''Wakker worden!'' Schreeuwde ze 2 keer. Harry pakte zijn bril van een doosje dat diende als nachtkastje. Dat stond op een plank tegen de muur. De hele Familie Duffeling was niet de dunste. De dikke Dirk kwam de trap af. Maar hij bleef staa op de trede die vlak boven het Kastje van Harry zat. Hij begon te springen.''Wakker worden we gaan naar de Dierentuin!'' Harry keek naar boven. Er kwam stof op zijn gezicht door het gewicht van Dirk. Dirk kwam beneden. Op dat moment ging het deurtje van de kast open van Harry. ''Brilllenmans!'' Zei hij en drukte hem terug en deed het deurtje met een klap dicht. Het was Dirk`s verjaardag en dat was altijd een groot spectakel.Harry deed de deur van de woonkamer open. Hij liep naar de keuken. Tante Petunia gaf haar zoon een dikke smak Waarbij Harry gruwde. ''Gefeliciteert mijn suikertaartje!'' Zei ze. Gevolgt door een fluisttoon tegen Harry;''Maak ontbijt en laat het niet aanbranden!'' Gevolgt door het Slavige-Stemmetje van Harry;''Ja Tante Petunia'' Zei hij. Een kleine 2 minuutjes later stortte hij een gebakken ei op het bord. Tante Petunia deed haar handen voor Dirks,s ogen. Eenmaal in de woonkamer deed ze ze weg. ''Verassing!'' Zei ze glimlachend. Maar Dirk keek niet zo vrolijk. ''Hoeveel zijn het er!?'' Vroeg hij dreigend aan zijn vader Oom Herman. ''36 Ik heb ze getelt'' Zei Oom Herman trots. ''WAT!?'' Flapte Dirk eruit. Zijn mond leek wel een vissenbek. ''Vorig jaar waren het er 37!'' Zei hij kwaad. Oom Herman keek naar zijn vrouw. Toen zei hij;''Ja maar er zitten ook grote bij!'' Wachtte hij af. ''Maakt niet uit! IK WIL MEER!'' Zei Dirk. ''Dan kopen we toch nog 2 grote kado's?Die gaan we voor je kopen in de dierentuin!'' Zei Tante Petunia Bezorgt. Harry keek boos. ''En ik krijg niks..Nooit iets.....'' Zei hij verdrietig en zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein.catsboard.com
Albus Perkamentus
Leerkracht
Albus Perkamentus

Aantal berichten : 69
Ouders : Sakumo Perkamentus,Womsera Dimiling
Registration date : 17-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de steen der wijzen TM   Harry Potter en de steen der wijzen TM Icon_minitimewo feb 20, 2008 3:17 pm

Iederen liep naar buiten: Tante Petunia,Oom Herman,Dirk en Harry sloeberde erachteraan. Oom Herman deed de deur voor Zijn vrouw en zoon open. Maar bij Harry bleef hij staan. ''Een flauw grapje of geintje.....'' Zei hij dreigend en wijzend met de auto-sleutel. ''En je bent er geweest...En dan krijg je een maand gèèn eten!'' Zei hij kwaad. ''Nee Ik zal braaf zijn Oom Herman'' Zei Harry op Slaven-toon. ''...Mooi zo..'' Zei Oom herman. ''En nu instappen!'' Zei hij kwaad

(vervolg was dit morgen of vanavond verder!)
https://zweinstein.catsboard.com
Harry Potter
4e jaars
Harry Potter

Aantal berichten : 41
Ouders : James Potter,Lily Potter
Registration date : 19-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de steen der wijzen TM   Harry Potter en de steen der wijzen TM Icon_minitimezo maa 02, 2008 2:37 pm

HOOFDSTUK 2; Naar de Dierentuin

Iedereen stond voor een hok van een Boa Constrictor te kijken. ''Saai! Laat hem eens iets leuks doen!'' Zei Dirk en klopte op het raampje. ''Doe eens een truucje!''Zei hij. Oom Herman klopte ook op het raam. ''Doe eens iets leuks'' Zei ze. Dirk vloog naar een ander hok. Zijn ouders gingen achter hem aan. Harry bleef staan. ''Ik weet hoe je je voelt... Verschrikkelijk...Zo voel ik me ook....'' Zei ze. Toen keek hij met grote ogen. ''K-kun..Kun je me verstaan..?'' Vroeg hij verbaasd. De slang knikte. Toen gebeurde er iets raars. Dirk stond weer voor het hok van de slang waar Harry mee praatte. Toen zat hij zich te bedenken hoe het zou zijn als hij erin zou vallen. Toen..Toen ging het glas ineenkeer weg. Dirk viel erin En de slang ontsnapte met een sissige ''Bedankt..sss'' En ging weg. Iedereen was in paniek en een vrouw sprong het raampje uit.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de steen der wijzen TM   Harry Potter en de steen der wijzen TM Icon_minitime

Harry Potter en de steen der wijzen TM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
zweinstein :: Off-Game-
Ga naar: